صفحه اول > اخبار و هشدارها

 

معرفي محصولات امنيتي جديد سيسكو

 

27 سپتامبر 2005 – 5 مهر 1384

شركت سيسكو امروز محصولات جديد امنيتي خود را براي مقابله با حملات خطرناك ارائه كرد.

اين محصولات در نتيجه همكاري سيسكو با ضركت ضدويروس Trend Micro توليده شده اند. سيسكو قصد دارد با توليد اين رده از محصولات شبكه هاي هوشمندي را پايه ريزي كند كه مي توانند از خود در برابر حملات امنيتي حفاظت كنند.

دو محصول سيسكو Incident Control System يا سيستم كنترل وقايع و Distributed Threat Mitigation نام دارند كه دومي براي سيستم جلوگيري از نفوذ سيسكو ساخته شده است.

در همكاري بين دو شركت، Trend Micro اطلاعات مربوط به حملات ويروسها و امضاي آنها را براي سيستم كنترل وقايع سيسكو  تامين مي كند. كاربران با كمك اين اطلاعات مي توانند سيستمهاي خود را به گونه اي پيكربندي كنند كه كه تهديدات را پيش از رسيدن به هسته شبكه،‌ بلوكه كنند.

محصول دوم به كاربران امكان مي دهد تا حملاتي را كه از داخل پايه ريزي مي شوند، شناسايي، مديريت و رفع كنند. اين مشخصه بخشي از سيستم تحليل و پاسخگويي نظارت امنيتي سيسكو (CS-MARS) خواهد بود. با كمك اين محصول جديد، سنسورهاي سيستم جلوگيري از نفوذ سيسكو تهديدات را تشخيص مي دهند و CS-MARS اين اطلاعات را بر روي شبكه براي روترهاي داراي IPS ارسال مي كند تا با تهديد مقابله كنند. دستورات فرستاده شده براي سيستمهاي جلوگيري از نفوذ سيسكو مي تواند شامل غيرفعال كردن يك سرويس يا بستن يك پورت براي مقابله با حمله باشد.

سيسكو اعلام كرده است كه در اين ماه نسخه جديد IPS‌خود را نيز ارائه خواهد كرد.