صفحه اول > اخبار و هشدارها

 

 

اسكن 249 مگابيت اطلاعات در ثانيه

 

21 ژوئن 2004 – 1 تير 1383

با افزايش پنهان شدن كرمهاي اينترنتي در وب سايتها و تصاوير فرستاده شده توسط ايميلها، شركت امنيتي Blue Coat به فكر افتاده است تا ضدويروسي را ارائه كند كه مرز بين اينترنت و شبكه هاي شركتها را بدون كاهش سرعت ترافيك كنترل كند.

اين محصول جديد كه امروز ارائه شده و  ProxyAV نام دارد ، مي تواند تا 249 مگابيت اطلاعات را در ثانيه به صورت بلادرنگ اسكن كند تا از عدم وجود ويروس در آنها مطمئن شود. اين محصول مي تواند به شركتها كمك كند تا بدون ايجاد گلوگاه از ورود ويروسهاي مبتني بر وب به شبكه هايشان جلوگيري كند.

اين نرم افزار در كنار سيستم ProxySG اين شركت قرار مي گيرد. ProxySG اجزاء وبي را مورد بررسي قرار مي دهد و بعضي را براي اسكن به ProxyAV مي فرستد. ProxyAV اين موارد را اسكن مي كند و سپس آنها را براي كش كردن دوباره به ProxySG مي فرستد تا دفعه بعد اين موارد با سرعت بيشتري بررسي شوند و موارد تكراري مورد اسكن قرار نگيرند.

استيو مولاني – قائم مقام بخش بازاريابي Blue Coat – دراين باره چنين مي گويد :“ ‌كليد ساخت ضدويروسهاي وبي با كارايي بالا و براي قرار دادن در درگاه ارتباطي شركتها با اينترنت استفاده از Proxy است. “

ابزارهاي فيلتر وب مي تواند در درگاه ارتباطي شركت با شبكه اينترنت قرار بگيرد و به شركتها كمك كند تا از ورود ويروسها جلوگيري كند. شركت ديگري به نام SeryGate نيز اخيرا نرم افزاري را به بازار عرضه كرده است كه به مشتريان كمك مي كند تا تبليغات pop-up ، سايتهاي خطرناك و ويروسهاي نفوذگر از طريق مرورگرها را بلوكه كنند.

مشتريان مي تواننداز محصول شركت Blue Coat در كنار نرم افزار ضدويروس هر شركت ديگري مانند McAfee يا Panda استفاده كنند و يك سيستم ضدويروس چندلايه را شركت خود به كار بگيرند.