صفحه اول > اخبار و هشدارها

 

McAfee بسته امنيتي 2005 را عرضه مي كند

 

8 نوامبر 2004 - 18 آبان 1383

شركت McAfee با هدف پوشش دادن كاربران خانگي چند محصول اخير خود را در قالب يك بسته امنيتي عرضه مي كند.

امروز اعلام شد كه بسته امنيتي MIS 2005 داراي محصولات به روز شده ضدويروس، ‌فايروال شخصي، Privacy Service و ضد اسپم است و براي مبارزه با ويروسها، هكرها، اسپمها و ساير خطرات آنلاين طراحي و عرضه شده است. همچنيني اين مجموعه در برابر تهديداتي كه متوجه ابزارهاي چت و IM است، نيز محافظت لازم را به عمل مي آورد.

همچنين McAfee همكاري خود را با Hackerwatch.org آغاز كرده است تا كاربران خانگي بتوانند اطلاعات خود درباره مجرمان سايبر را به اشتراك بگذارند و از اين اطلاعات گزارش گيري كنند.

اخيرا شركتهاي امنيتي سعي دارند تا با ارائه چند محصول در كنار هم امنيت بيشتري را براي كاربران و مشتريان خود ايجاد كنند. چند روز پيش Symantec نيز با تركيب دو محصول خود امكانات امنيتي بيشتري را براي شركتها به ارمغان آورده بود.

McAfee اعلام كرده است كه امكان اسكن كردن ايميل اين نرم افزار به روز شده و مي تواند فايلهاي بزرگ مانند عكسهاي ديجيتالي يا فايلهاي موسيقي را پوشش دهد. همچنين يك تشخيص دهنده برنامه هاي جاسوسي به شكار برنامه هايي مانند keystroke loggers ، Web dialers و adware pop-ups مي پردازد. فيلترهاي تصويري و متني نيز براي تشخيص كدهاي مخفي اسپمرها فعال هستند.

بنابه گفته شركت McAfee محصول جديد با ويندوز XP و SP2 سازگار است و قيمت آن 69.99 دلار است. هر يك از محصولات موجود در اين بسته به طور جداگانه نيز عرضه مي شود.