صفحه اول > اخبار و هشدارها

 

 

Symantec خدمات امنيتي خود را بهبود مي بخشد

 

5 نوامبر 2004- 15 آبان 1383

Symantec قصد دارد تا از روز 18 آبان دو سرويس امنيتي خود را تركيب كند و در قالب يك سرويس ارائه كند تا امنيت بيشتر و بهتري را براي كاربران و مشتريان خود به ارمغان آورد.

اين شركت امنيتي دو سرويس Early Warning و Managed Security را با هم ادغام كرده است و خدمات Global Intelligence را پايه گذاري كرده است.

يكي از مديران اين شركت درباره اين تغييرات چنين مي گويد:“ ما تخمين مي زنيم كه حدود 10 تا 20 درصد از مشتريان ما از هر دو سرويس استفاده مي كردند. اما آنها به ما مي گفتند كه بهتر است اين دو سرويس باهم ادغام شود تا درون شبكه به خوبي جاي بگيرند. با كمك اين دو سرويس،‌آنها مي توانند داده هاي خود را با داده هاي جهاني مقايسه كنند و امكان محك زني خوبي نيز پيدا مي كنند.“

سرويس Early Warning با شبكه اي متشكل از 20 هزار سنسور در سراسر دنيا، راهنمايي هاي امنيتي خود را درباره احتمال بروز مشكلات امنيتي مانند حمله ويروسها و يا حفره هاي امنيتي در نرم افزارها براي مشتريان ارسال مي كند. حفره هاي جديد مورد بررسي قرار مي گيرند و به مشتريان در مورد آنها هشدار داده مي شود.

Symantec با كمك سرويس Managed Security به مديريت و نظارت بر شبكه هاي مشتريان مي پردازد و فايلهاي log در فايروالها را مور كنترل قرار مي دهد. شركتهايي كه سيستمشان مور حمله قرار گيرد، توسط Symantec از حفره محل حمله آگاه مي شوند و راهنمايي هايي نيز براي تامين امنيت شبكه خود دريافت مي كنند.

Symantec سعي دارد تا شركتهاي بزرگ و متوسطي را كه مي خواهند از حملات بالقوه و بالفعل بر روي شبكه ها آگاه شوند به خود جذب كند.