صفحه اول > اخبار و هشدارها

 

McAfee شرکت امنیتی بی سیم را می خرد

 

1 ژوئن 2005 - 11 خرداد 1384

شرکت امنیتی McAfee به زودی خریداری شرکت Wireless Security را اعلام خواهد کرد تا حضور بیشتری در بازار مصرفی امنیت بی سیم داشته باشد.

به گفته منابع مطلع، McAfee با تملک این شرکت نرم افزارهای امنیتی بیشتری را در حوزه مصرفی خواهد داشت ، تعداد خدمات امنیتی قابل ارائه خود را افزایش خواهد داد و به تامین کنندگان خدمات بیشتری سرویس ارائه خواهد کرد.

تا این لحظه امکان کسب نظر از سخنگویان دو شرکت فراهم نشده است.

پیش از این شرکت Wireless Security فناوری لازم برای سیستم McAfee wi-fiscan را در اختیار شرکت McAFee قرار می داد. این سرویس به مشتریان و شرکتهای کوچک اجازه می دهد تا اتصالات و تجهیزات سخت افزاری شبکه بی سیم خود را جهت تشخیص نفوذگران غیرمجاز کنترل کنند.

ممکن است McAfee بتواند برای این فناوری مشترک بپذیرد و از طرف دیگر آن را از طریق ارائه کنندگان خدمات اینترنت مانند AOL به مشتریان ارائه کند. البته باید دید که آیا کاربران حاضر خواهند بود پول اضافی برای این سرویس بپردازند یا خیر.

همچنین شرکت Wireless Security محصول WSC Guard را برای مشتریان شرکتی خود ارائه می کند. این محصول امکان تایید هویت، رمزنگاری ، به روز رسانی خودکار امنیتی و تشخیص نفوذ را برای مشتریان فراهم می آورد.

کارشناسان معتقدند ترکیب این دو شرکت می تواند راهی برای ارائه مناسب محصولات به بازار باشد.